مفتی اعظم سوریه با وزیر امورخارجه دیدار كرد
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا و به نقل از اداره كل اطلاعات و مطبوعات وزارت امورخارجه ، وزیر امورخارجه كشورمان با اشاره به توطئه غربی ها برای تجزیه كشورهای منطقه بر مواضع به حق و تغییر ناپذیر كشورمان و بر هوشیاری كشورهای منطقه تاكید كرد.

صالحی ضمن تمجید از مقام و موقعیت و شخصیت تقریبی مفتی سوریه از مواضع به حق وی در تبیین شریعت اسلام و خطابه های ایشان در جهت وحدت جهان اسلام و در زمانی كه دشمنان جهان اسلام به دنبال تفرقه و جدایی بین كشورهای اسلامی هستند تقدیر و تشكر كرد.

احمدبدرالدین حسون مفتی اعظم سوریه نیز با بیان این كه عده ای در منطقه و نیز در آشوب های سوریه با حمایت و مدیریت انگلیس همسو با رژیم صهیونیستی عمل می كنند نقش منفی رسانه هایی مانند بی بی سی و سی ان ان و برخی شبكه های غربی را در این جریان مورد اشاره قرارداد و اظهار داشت: آنها در این جریان از یك سو به دنبال تجزیه سوریه و از سوی دیگر با طرح مساله كردها به دنبال ایجاد اختلاف بین كشورهای منطقه به ویژه عراق و ایران و تركیه و نیز سوریه ، لبنان ، فلسطین و ایران هستند.

مفتی اعظم سوریه با ذكر این نكته كه دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف در میان مردم كشورهای اسلامی منطقه كه شاهد تحولات اخیر بوده اند هستند، حمایت های مالی و تزریق سلاح به این كشورها را با هدف حذف اسلام از حاكمیت ، ایجاد آشفتگی ، اختلافات طایفه ای و كشتن مردم عنوان كرد.

احد بدرالدین حسون با تاثیر گذار خواندن نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه از اراده مثبت و مواضع شجاعانه و شفاف ایران تقدیر كرد.

شبك**1540** 1832*





:: برچسب‌ها: کودک ,
:: بازدید از این مطلب : 474
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: